Za JGL-ov brend Meralys i njegovu viralnu kampanju, koja je promijenila način komunikacije nazalnih dekongestiva u Hrvatskoj, uistinu nema granica. Tome svjedoči još jedno priznanje - ulistavanje među 100 najučinkovitijih kampanja na svijetu!
„Šta to stavljaš u nos?“, povijesno najnagrađivanija kampanja JGL-a nastavlja svoj pobjednički niz, a najnovije osvojeno priznanje je stiglo iz Rima.
Na nacionalnom natjecanju IdejaX, u jakoj konkurenciji projekata iz cijele Hrvatske, kreativna kampanja za Aqua Maris osvojila je srebro u kategoriji Best on Market, Zdravlje i farmacija.
Academicus, klub umirovljenih profesora Sveučilišta u Rijeci koji međugeneracijskom suradnjom, transferom znanja i iskustva omogućava umirovljenim sveučilišnim profesorima kontinuirano djelovanje i pripadanje akademskoj zajednici, 9. travnja 2024. posjetio je JGL.
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Zaštiti privatnosti i osobnih podataka.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.
Pristupanjem stranici preuzimate odgovornost na sve poduzete radnje i dostavljene podatke. Svaka zlouporaba ove stranice podliježe odgovornosti.